Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K41a66r44e30l 80B94r96ď74a

31. 3. 2015 19:45

,,Pan´´ Novotný ml. by se měl věnovat práci, při které by nemohl pošpinit jakéhokoliv člověka. Třeba hlídače zapomenuté skládky...

3 0
možnosti
VP

on je asi takový novinář jako Hassan nezávislý fotograf

6 0
možnosti
OP

Soucítila jsem s Veselovským při jeho rozhovoru s tou spodinou Novotným, to musí být velké sebezapření

11 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1091x
Píšu, co mě napadne. Mám malého sviště. Dcerku. Takže poctivě vyťukávám do klávesnice zážitky s ní. Stojí za to. Baví mě i nářečí Slovácka, takže se ho snažím používat při smyšlených příbězích. Inspiroval mě legendární seriál Slovácko sa nesúdí.

http://www.jirik-pisalek.cz

Seznam rubrik